Monday, July 7, 2008

Ting en gjør i panikk før en flytter fra landet...

Hehe.. Kommentar fra Marie: Ka e d me d da!! Om å gjør å gjør ting du aldri har gjort før no da!!?
Ja d va reaksjonen fra ho så kjenne me best på at i har vært på fjellfestival på fjellet idag. E vel ikje akkurat kjent som ivrig fjellgeit, men no har i vært på "fjellet" to ganger på ei uke gitt. Må jo nyte denne heilt utrolig flotte naturen rundt mitt barndomshjem. Reiser jo om under en måned.

Her e noken bilder fra verdens flotteste stykke fjell!!









Underholdning på Litjfjellet va dans, norske stev og høgtlesing av selveste Edvard Hoem (anbefales for nynorskelskarar, og dei som ynskjer bli det).

Og ja, d går rett ned mange 100 meter, rett bak. Skummelt!!!











To flotte turkamrater, Silvia og Solfrid! Takk for turen jenter :-)

I bakgrunnen Vengetind. Dit ska pappa min gå på onsdag.



Det stolte Romsdalshornet!



Trollveggen - hjelp.....

Ja det e et under dette skaperverket! Amen ;-)

2 comments:

Lene - Karin said...

Ja, no nerma det seg avreise te kitimat! Eg tenke meg at du no har sommarfugla i magen, hehe;)stemme det eller?? jaja, lykke te med reisinga, og sjølve bryllupet;0)Ha ein fortsatt fin sommar!GBU! me snakkast!klem

Ragnhilden said...

Tusen takk Lene Karin! Du e virkelig trofast :-) Somerfugla e der ja... Kos d du også min venn! Kos og klem